Welcome to the Forum Archive!

Years of conversation fill a tonne of digital pages, and we've kept all of it accessible to browse or copy over. Whether you're looking for reveal articles for older champions, or the first time that Rammus rolled into an "OK" thread, or anything in between, you can find it here. When you're finished, check out Boards to join in the latest League of Legends discussions.

GO TO BOARDS

roubaram me a conta

12
Comment below rating threshold, click here to show it.

Thresh ßot

Junior Member

09-20-2012

eu tinha uma conta em que o username era dioguinho30 e o meu nome de jogo era diogo30 mas fui roubado por uma pessoa que entretanto alterou o meu nome de jogo para theJGR.
ja tinha gasto muito dinheiro nesta conta e tenho skins do graves (mafia graves), duas skins do corki, uma skin da annie (goth annie).

a conta no dia 20 de setembro as 20:43h tinha 2179 takedowns, 19921 monster and minion kills e tinha 73 wins em normal games

visto que gastei imenso dinheiro nessa conta peço que tentem recupera la essa conta estava ligada ao meu email que era [email]diogomiguelb@hotmail.com[/email] que entretanto quem me roubou tambem mudou o email

peço urgencia no assunto

Cierra el Hocico

Senior Member

09-20-2012

mordekaiser es numero uno.

menete

Junior Member

09-20-2012

faz support ñ um topico no forum

francki1112

Junior Member

11-05-2013

eu tinha uma conta com o nome de ratuta777 e sem querer meti a passe num site e roubaram a minha conta ! a conta tava mt boa porfavor resolvam isso pff

VoidCairnir

Senior Member

11-05-2013

Quote:
Cierra el Hocico:
mordekaiser es numero uno.

Totally unrelated. That's spanish

zuno

Senior Member

11-05-2013

Quote:
VoidCairnir:
Totally unrelated. That's spanish

its the usual joke used against brazilian players. i know it's spanish but people seem to think it's portuguese.
ps: im fluent on both languages so i know what i'm talking about

CastroZ

Master Recruiter

11-05-2013

Quote:
francki1112:
sem querer meti a passe num site e roubaram a minha conta!

AHAAHAH LOOOOL SEM QUERER

VoidCairnir

Senior Member

11-05-2013

Quote:
zuno:
its the usual joke used against brazilian players. i know it's spanish but people seem to think it's portuguese.
ps: im fluent on both languages so i know what i'm talking about

So it's a joke written in spanish about the brazillians. Nothing to do with portuguese.

Diab0Malandro

Senior Member

11-05-2013

If people installed the game without even knowing english, how could they have agreed to the TOUS?
I feel like someone's been doing the league community a favour.

JoaoCabrita

Senior Member

11-05-2013

bem **** happens e provavelmente a culpa e tua.
andaste a emprestar a tua conta a "amigos" ou foste na conversa de elo boost pa gold e saiste lixado.
vai ao support que eles provavelmente ajudam nisso mas de qualquer forma tu e que deste a pass a alguem por isso eles tambem têm o direito de te nao ajudar devido a account sharing

12