Finnish (Suomi) joukkue hakee 3 pelaajaa.

12
Comment below rating threshold, click here to show it.

Shinzhi

Junior Member

04-04-2012

Noniin elikkäs aateltiin kaverin kanssa laittaa tiimi pystyyn.

Nyt kootaan kova suomitiimi kasaan jolla katseet ovat korkealla.

Ensimmäisessä viikossa ei tehdä lanivoittajia.

Vaatimukset

-Omistat headsetin, ja jonkun puheohjelman. (mumble ts3) Jonka voi myös ladata.

-Toivoisimme että elosi kohoaisi yli 1200, MUTTA elo ei todellakaan kerro kaikkea. Tämä toinen kaverini on niin sanotussa "elohelvetissä" elikkä hän on tipahtanut siihen tasolle että omat ovat joko täysin apinoita, tai osaavia.

-Pystyt treenaamaan joukkueen kanssa, pelaat todella aktiivisesti. Viikonloppuja joudutaan pelaamaan turnauksien takia, pystyt valvomaan yli 22.00 (Ei tarkoita että joka ikinen ilta)

-Et ole uuno, osaat pelata peliä ja ajatella.
- +16 ikä.
- laneihin pystyt/saat osallistua.
-Esl ja kaikki online liigat ovat minulle kilpapelaamisesta tuttuja Counter strike sourcen avulla elikkä hoidan sen puolen.
- Olet valmis auttamaan joukkuetta ja antamaan yhteishenkeä.
- et ole spede joka Quittii ja rageaa jos aina ei onnistu.

HAEMME TIIMIIN

Support

ad carry

Solotop

VASTATKAA TÄHÄN VIESTIKETKUUN KYSEISET ASIAT

Neljä parasta heroa hakemaasi paikkaa kohden ESIM "ad carry:Vayne ymsyms"

Ranked elo:

Aiempi Joukkuekokemus:

Paljonko pystyt panostamaan 7 päivän aikana: ESIM "5 päivää viikosta"
tietysti ymmärrämme harrastukset, tyttöystävät ja muut menot. Silloin treenipäivät sovitaan joukkueen kanssa.

Katsotaan jos saataisiin mahtava jengi kasaan hyviä jätkiä joilla on rentomeininki.

katsomme ilmoitusten perusteella ketkä kolme otamme "kokeiluun" ja miten lähtee kaikki rullaamaan.

lisätkää kaveriksi vain joukkueesta kiinnostuvat Lolissa:::: shinzhi Ei trolladd

Big Boppa

Member

04-04-2012

Ranked elo: 1407

Aiempi joukkuekokemus: Noh on ollu monestakin joukkueesta tosin ne o kuivunu kasaan tai epäaktiivisuuden takia oon lähtenyt pois.

Paljon voin panostaa viikon aikana: Yleensä joka päivä pitäs päästä.

Ööh no rumble on hywä, nidaleel, renekton, gp. Noi on vaan esimerkkejä.

ReC Fadhom

This user has referred a friend to League of Legends, click for more information

Member

04-04-2012

Ajattelin pistää applyn vaikka ette AP carryä etsikkään. Jos tarvitsette.

Ranked elo : 1,7k~
Aiempi kokemus: Pelannut monia go4lol "turnauksia", pelannut 55 premade tiimissä 1,6k elossa~~
Paljon pystyt panostamaan : Joka päivä tulee pelailtua, että siitä ei ole ongelmaa
Omistan headsetin, omistan monia puheohjelmia, ikää 17. kiitos ajasta, saatoin laittaa turhaan mutta kaiken varalta

Shinzhi

Junior Member

04-04-2012

Fadhom

Lisäsin sinut kaveriksi, hyväksyisitkö niin jutellaampa lisää.

Skeiks

Junior Member

10-04-2012

Moro!

Mull ois kiinostusta olen pelannut aikapaljon toppii ja ad carryä. Pelattu on paljon ja ymmärrän mekaniikat ^^. Elo atm 1300 :/. Mieluimmin pelaisin ad carryä. Niinsanottua joukkue kokemusta ei ole peleistä mutta muuten on. Olen 100% joukkue pelaaja. Mikki löytyy ja kaikki maailman ohelmat. Olen aktiivinen pelaaja.

angelice

Junior Member

11-04-2012

Ad carry tai solo top, elo 1200+, aiempi kokemus: oon pelaanu kavereittenkaa läpäl, en missää serious tiimis, solo top ois iha siistii pelata, ikää on 19v ja kiinnostusta löytyy, ts3, mumble, ventti sunmuut ohjelmat löytyy sekä toimiva mikki ja headsetti jnejne..

Amethyst G

Junior Member

12-04-2012

Mo
Toppia haluaisin (Yorick, Renekton, Pantheon, Irelia) mut support on kyl ihan ok mulle (janna)
top rating 1350
Kavereitten kans tiimi jonka kans pärjätään 3v3 ihan jees, mut ne ei oo niin aktiivisia ku mä niin haen toiseen

Denako

Senior Member

12-04-2012

huomenna olisi aikaa treenailla, paikka olisi oltava bot lanella, kumpikin rooli sujuu noin 6 eri hahmolla
lisään huomenna sut kamuksi niin voidaan jutella, ok ?

Shinzhi

Junior Member

15-04-2012

Solotop ja jungle tarvitaan.

Fatalix

Junior Member

13-11-2012

Terve olen 21-vuotias mies joka haluaisi liittyä ranked porukkaan. Mikki löytyy ja peli kokemusta noin 4 vuotta. elohelvetissä pyörin minäkin koska monessa pelissä hävitään jonkun muun takia. Itsestäni voin kertoa että omistan huumorintajun ja ystävällisuyyden mutta joskus voin hermoilla itselleni mutta een muile.

12