Welcome to the Forum Archive!

Years of conversation fill a tonne of digital pages, and we've kept all of it accessible to browse or copy over. Whether you're looking for reveal articles for older champions, or the first time that Rammus rolled into an "OK" thread, or anything in between, you can find it here. When you're finished, check out Boards to join in the latest League of Legends discussions.

GO TO BOARDS


Can we get another GD IRL thread going?

Comment below rating threshold, click here to show it.

MLG Neko

Member

02-17-2015

Quote:
Arsames:
Rofl, too many kids in this game, shame.

X Q's me i blow money needlessly on RP just as well as any adult could


Comment below rating threshold, click here to show it.

OutrageousTaric

Senior Member

02-17-2015

Quote:
Arsames:
Rofl, too many kids in this game, shame.

God forbidd playing US games because it will hurt adults feelingz


Comment below rating threshold, click here to show it.

LeviathanN7

Senior Member

02-17-2015

LOL cmon underaged kids,show us ur wicked selfies


Comment below rating threshold, click here to show it.

Nalenthas

Senior Member

02-17-2015

Quote:
LeviathanN7:
LOL cmon underaged kids,show us ur wicked selfies



ok but show a picture of your adult face first ok


Comment below rating threshold, click here to show it.

Thrill

Senior Member

02-17-2015

Quote:
LeviathanN7:
LOL cmon underaged kids,show us ur wicked selfies


ayyyyyy lmao

241371

wickedselfiefeat.jpg

Comment below rating threshold, click here to show it.

OutrageousTaric

Senior Member

02-17-2015

Gaddamit thrill we trusted you


Comment below rating threshold, click here to show it.

Thrill

Senior Member

02-17-2015

Quote:
OutrageousTaric:
Gaddamit thrill we trusted you


Read a few posts back.

idk how to convert png to jpg (without 3rd party software)

Also, that picture was a pun

what, no help on it?


Comment below rating threshold, click here to show it.

OutrageousTaric

Senior Member

02-17-2015

Quote:
Thrill:
Read a few posts back.

idk how to convert png to jpg (without 3rd party software)

Also, that picture was a pun

what, no help on it?

Ugh, sorry then here try this
http://image.online-convert.com/convert-to-jpg


Comment below rating threshold, click here to show it.

Solash

Senior Member

02-17-2015

Quote:
Arsames:
Rofl, too many kids in this game, shame.


Look who's talking...


Comment below rating threshold, click here to show it.

Undeniable Love

Senior Member

02-17-2015

Quote:
Thrill:
Read a few posts back.

idk how to convert png to jpg (without 3rd party software)

Also, that picture was a pun

what, no help on it?

open with paint and save as jpg
xd