Riot veux m'offrir un cadeau spécial.

1234511 ... 32
Comment below rating threshold, click here to show it.

L4Mouette

This user has referred a friend to League of Legends, click for more information

Senior Member

21-01-2013

Bonsoir !

J'ai reçu ce soir même dans ma boite mail ce message de la part de Riot Games.

http://imgur.com/KHGLxqF

Quote:
Greetings l4mouette,

At Riot Games, we know it takes a community to make a great game. As one of the most influential and active members of the League of Legends community, we think you're pretty special; the player experience wouldn't be the same without you. We'd like to show our appreciation for your heroic contributions by sending a "little" something made just for you. In order for you to receive it, please provide us with your mailing address by clicking the link below, and we'll ensure the goods get to the right place.

Keep an eye out for this special delivery and, until then, we'll see you where players reign: on the forums, fan sites, YouTube and, of course, on the Fields of Justice.

Congratulations and thank you for building an awesome League of Legends community.
J'aimerais bien savoir de quoi il en retourne et si je suis le seul à l'avoir reçu.

J'ai vu sur reddit que je ne suis pas le seul à l'avoir eu, mais les personnes qui disent l'avoir eu sont les créateurs de S@20 ou encore le staff de LoLking . J'ai demandé aux amis autour de moi, aucun d'eux ne l'a eu.

Pourquoi suis-je "pretty special" aux yeux de Riot ?

Réponse de Kry0 sur les forums US

Quote:
To shed a bit more light on this; the gifts in question will be sent out to a small number of players as part of a new rewards program. With this program, we’ll be giving a little something back to the most outstanding contributors in the League of Legends community – players with extraordinarily high tallies of games played, streamers like Guardsman Bob and TheOddOne, content creators like Dunkey, Wrenchmen, epic cosplayers, and more.

This particular program is something that our NA and EU community teams have been working on, and other territories are in the process of considering their own. We’re interested in doing even more to reward other awesome community members in the future, but don’t have any definite plans to share just yet.

Cadeau : http://imgur.com/a/XFfYL

ciabattà

Junior Member

21-01-2013

fais gaffe a ce que ce soit pas un hack, je me méfierais a ta place

Philidia

This user has referred a friend to League of Legends, click for more information

Emissary of the League

21-01-2013

J'ai vérifié chez mes amis Rioters, c'est bien une opération officielle de Riot. Tu peux donner tes coordonnées sans soucis, de toute manière le site ne te demande même pas de te logger x)

Apoc Ryff

Member

21-01-2013

Congrats

Chilowai

Senior Member

21-01-2013

Ton rang ? Beaucoup d'honours ? Ou de rp :P

IS1bf09ddc39580d

Member

21-01-2013

Le seul truc que je pense, c'est faire des guides chez millenium, mais ça se peut pas, parce que la réponse se trouve dans le problème

L4Mouette

Senior Member

21-01-2013

Quote:
Originally Posted by Law7up View Post
Le seul truc que je pense, c'est faire des guides chez millenium, mais ça se peut pas, parce que la réponse se trouve dans le problème
J'ai jamais fais de guides chez Millenium, seulement des articles, mais ça fait plus de 6 mois que j'ai arrêté.

J'ai mis mes coordonnées postales et je verrais bien ce que ça me réserve !

Philidia

Emissary of the League

21-01-2013

Je l'ai eu aussi, j'ai vu la liste des gens qui l'ont également eu, ce sont en gros des gens ayant eu un impact positif sur la communauté. Mais je ne sais pas quels ont été les critères.

Ah et une de mes source de Riot qui préfère garder l'anonymat m'a déjà donné un indice "Désolé Phili, ça n'a rien à voir avec Sona".

Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu !

M Gnarkori

Senior Recruiter

21-01-2013

Moi aussi j'suis un good guy mais Riot le sait pas Congrats L4Mouette, envoie nous des photos de ta soirée privée avec phreak!!

Neìl

Member

21-01-2013

GG. Et en quoi consiste ce fameux "gift" ?

1234511 ... 32